If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Оказа се, че проблема с паленето ми идва от контактния ключ и въпроса ми е как се сваля туй нещо.Някой свалял ли е?Разглобявал ли го е? Ако на някой му се намира втора ръка да казва.
Имах такъв проблем преди година-две - ключът не можех да го завъртя все едно не е за тази ключалка .
По спомени се разглобява лесно след като свалиш корите самия патрон се държеше на един фиксиращ болт който го държи към конзолата около волана . Под патронника е клемореда който е захванат също с едно болтченце за него .
Раглобявай смело няма нищо страшно , при мене беше леко разхлабено болтчето което държи клемореда и не можех да звъртя ключа .
Резултата е след 3 счупени ключа го разглобих , сглобих и нямам вече проблем .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Не можах да издържа и след като пуснах темата отидох да го мъча. Излезе както казваш.Много лесно и бързо.Разглобих го обаче клемореда е капсулован и нищо не можах да направя.Пръсках яко с контактен спрей и го сглобих. За сега работи и пали обаче му се отми смазката и малко заяжда сега.
E то проблема е в клемореда по принцип и в онова чопче което върти клемореда . Самият клеморед не миля ,че има за какво да се отваря . Патронника няма как да се прецака ако не е изнасилван .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
A буксата която свързва клемореда с инсталацията провери ли я ?
И там съм имал проблем с нагоряла кабелна обувка на + и ми чезнеха тоците когато е загряла и се опитам да паля . Таблото изгасва и няма палене .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0
A буксата която свързва клемореда с инсталацията провери ли я ?
И там съм имал проблем с нагоряла кабелна обувка на + и ми чезнеха тоците когато е загряла и се опитам да паля . Таблото изгасва и няма палене .
Всичко е точно на буксата.Даже ме очудва,че няма никакви загуби спрямо напрежението на акумулатора.
Когато навършат пълнолетие и започват да си показват рогата а ?
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Мойта явно е в казармата . Пак почна да гърми . Ама това тема за един друг разговор
Оправи ли се проблема при тебе ,че почнахме да спамим вече
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment